مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آبان 1400 ساعت 10:452021-11-19اقتصادي

8 هزار مترمربع به فضای کتابخانه ای گیلان اضافه می شود


مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان، افتتاح کتابخانه مرکزی را موجب افزوده شدن 8000 مترمربع به فضای کتابخانه های استان دانست و متذکر شد: حدود 400 هزار جلد کتاب هم به قفسه کتابخانه های استان اضافه می شود.

- پریسا کرمی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه 101 باب کتابخانه عمومی در سطح 17 شهرستان گیلان وجود دارد، اظهار کرد: از این تعداد 85 باب کتابخانه نهادی، 15 باب مشارکتی و یک باب مستقل است.

وی با اشاره به دایر بودن 20 کتابخانه عمومی روستایی در گیلان، افزود: در روستاهایی که فاقد کتابخانه هستند طرح هایی همچون کوله کتاب را با هدف ارسال کتاب برای علاقمندان مطالعه اجرا کردیم.

مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان، با بیان اینکه یک میلیون و 106 هزار جلد کتاب در سطح کتابخانه های عمومی استان وجود دارد، تصریح کرد: سال گذشته 65 هزار نفر عضو کتابخانه های عمومی گیلان بودند که به دلیل شیوع بیماری کرونا و عدم تمدید این عضویت ها، در حال حاضر 20 هزار عضو داریم.

کرمی، از راه اندازی بیش از 75 شبکه اجتماعی در کتابخانه های عمومی و عضویت مجازی بیش از 75 هزار نفر در این شبکه ها خبر داد و گفت: برگزاری برنامه های متنوع از جمله نشست های مجازی کتابخوان، پویش های فرهنگی، کارگاه های آموزشی و مشاوره با موضوعات روز، نمایشنامه خوانی، کارگاه های سواد رسانه و اجتماعی و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 هزار مترمربع به فضای کتابخانه ای گیلان اضافه می شود

8 هزار مترمربع به فضای کتابخانه ای گیلان اضافه می شود